Support
De standaard support van NetTelligence
NetTelligence biedt vanzelfsprekend support op al haar internet-oplossingen. Bij onverhoopte problemen kunnen klanten op de website inloggen en een supportverzoek doen. Voor noodgevallen staat er op de website een noodnummer vermeld wat gebeld kan worden.
Een gratis service van NetTelligence is het bewaren van dagelijkse backups voor één week. Voor het geval dat bijvoorbeeld één van uw medewerkers per ongeluk de verkeerde webpagina van de website verwijdert.
Enkele vragen
- Ik begrijp niet goed hoe deze functie in het onderhoudsprogramma werkt
In het onderhoudsprogramma zelf vindt u rechtsboven een menu-item "Help". Indien u daarop klikt, krijgt u een handleiding te zien van alle functies van het onderhoudsprogramma. Mocht dit uw vraag niet beantwoorden, dan kunt u inloggen op deze website en een supportverzoek doen. In dringende gevallen kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.
- Ik kan wel e-mail ontvangen, maar niet verzenden
Het verzenden van e-mail verloopt via de verbinding (mailserver) van de leverancier van uw internetverbinding (glasvezel, kabel, ...). Als andere interne oorzaken (zoals de configuratie van een virusscanner/firewall/router) kunnen worden uitgeschakeld, kunt u dus het beste contact opnemen met de leverancier van uw internetverbinding.
Heeft u een voorstel voor deze rubriek, dan kunt u deze insturen op: faq@nettelligence.nl
<< Terug